سایت گیزاوغلان

وبلاگی که هموطنان عزیز بتوانند با کمال آسایش وخیال راحت به مطالبی که در زندگیشان به دردشان بخوردولبخند را برچهره آنها جاری سازدجک واس ام اس هایی که بتواند زندگی افراد را پر از شادی وسرور کند وچند ساعتی آنها را سرگرم نماید

سایت گیزاوغلان

وبلاگی که هموطنان عزیز بتوانند با کمال آسایش وخیال راحت به مطالبی که در زندگیشان به دردشان بخوردولبخند را برچهره آنها جاری سازدجک واس ام اس هایی که بتواند زندگی افراد را پر از شادی وسرور کند وچند ساعتی آنها را سرگرم نماید

فواید لیموترش

سال 1957پزشکان آمریکا کشف کردند که لیمو ترش باآنتی اکسیدان بالا ضد تمامی سرطانهاست


امابه ضرر جامعه پزشکی بود ،پس فاش نشد!

لیموترش 10/000هزار بار قوی تراز شیمی درمانی


خواننده تتلو

‏تتلو گفته هرکی رئیس جمهور بشه پیج اینستامو بهش کادو میدم،








فکر کن رئیس جمهور از تحولات خاورمیانه مطلب بزاره مهسا جوجو کامنت بده بخولمت حاجی

مغز خر

2 روز پیش رفتم طباخی یه 2 تا مغز خوردم خیلی سر حال شدم

دیروز هم رفتم 2 تا مغز دیگه خوردم انقدر انرژیم زیاد شد رفتم به مامانم گفتم من میخوام زن بگیرم

طفلی انقدر خوشحال شد شبش رفته بود تو درو همسایه داشت دنبال یه دختر واسه من میگشت... 



 

خلاصه امروز صبح هم گفتم برم 2 تا مغز دیگه بخورم رسیدم دم طباخی دیدم پلمپ شده یه پارچه زدن به علت فروش کله پاچه خر تا اطلاع ثانوی پلمپ است.....

فهمیدم مغز خر خورده بودم میخواستم زن بگیرم به خودم اومدم

شعر بانمک درباره دخترا

شعر بانمک درباره دخترا

دختری با مادرش در رختخواب
درد و دل می کرد با چشمی پر آب
گفت: مادر حالم اصلا خوب نیست
زندگی از بهر من مطلوب نیست
گو چه خاکی را بریزم بر سرم؟
روی دستت باد کردم مادرم
سن من از بیست وشش افزون شد
دل میان سینه غرق خون شد
هیچ کس مجنون این لیلا نشد



شوهری از بهر من پیدا نشد
غم میان سینه شد انباشته
بوی ترشی خانه را برداشته
مادرش چون حرف دختش را شنفت
: خنده بر لب آمدش آهسته گفت
دخترم بخت تو هم وا می شود
غنچه ی عشقت شکوفا می شود
غصه ها را از وجودت دور کن
این همه شوهر یکی را تور کن
 
ادامه مطلب ...